wtorek, 22 kwietnia 2014

Kolejna kartka. Kolejny rozdział.. ♥

`Zaczy­nając pi­sać ko­lej­ny roz­dział w księdze życia,
zróbmy wszys­tko,
by nie żałować na­wet li­nij­ki wy­darzeń,
które minęły...


Hejka !
Długo mnie tu nie było. Wreszcie widać, że to naprawdę "weekendowy blog". Heh :)
Post miał się ukazać wcześniej, ale jak wiadomo święta świętami i warto poświęcić ten czas rodzinie i małemu odpoczynkowi od codziennej nauki. Szkoda tylko, że nie od obowiązków domowych xd Hehe :) W każdych świętach jest trochę magii. Jednak jeśli chodzi o święta Wielkanocne, to jakoś jej nie czuję. Nigdy nie udaje mi się dotrzymać wielkopostnego postanowienia jeśli dotyczy tego, że np. nie będę jeść słodyczy. Oj krucho z moją silną wolą (co ja poradzę ,że jakoś ta czekolada jest smutna jak nie mogę jej... zszamać :D) . Bardzo się jednak cieszę, że udało mi się wytrwać w postanowieniu odmawiania jednego 10 różańca wieczorem ,co potem połączyło się z modlitwą za dzieci nienarodzone. Dużo mi to daje i każdego serdecznie zachęcam ->>Duchowa Adopcja Dziecka Poczętego. Teraz już nie ma sensu życzyć Wam "Wesołego Alleluja" ani mokrego dyngusa ,ale życzę Wam, abyście umieli uwierzyć w Zmartwychwstanie i zawierzyli Bogu całym swoim serduchem i abyście umieli dostrzegać tylko dobro i tym dobrem malowali swoje kolory życia.

Teraz do tematu :
Jak mogliście zauważyć w ostatnim czasie w telewizji emitowano bardzo dużo filmów dokumentalnych o Janie Pawle II. Ja sama po raz kolejny wczoraj oglądałam Karol papież, który pozostał człowiekiem i po raz kolejny płakałam na tych samych fragmentach. Kiedyś uważałam ,że romantycznym filmem jest "Titanic" ,ale byłam w niesamowitym błędzie. Nic nie może się równać z nieposkromioną miłością i zaufaniem ,którymi papież Jan Paweł II i Matka Teresa z Kalkuty darzyli Boga. Pewnie zastanawiacie się : To po co ten tytuł o jakiejś kolejnej kartce czy coś.. ?


Jest on po to ,abyśmy pamiętali ,że życie dalej trwa. Zapisujemy czyste kartki naszego życia niezmazywalnym długopisem. To co robimy zostaje tam na zawsze. Każdy błąd. Każda minuta szczęścia. Nawet nie wiecie jak bardzo pragnęłam wczoraj wskoczyć w ekran telewizora i wykrzyczeć papieżowi: "Nie zostawiaj nas ! Nie zostawiaj tego świata ! Mnie..." Wczoraj zapragnęłam porozmawiać z Nim.. z Matką Teresą.. Czułam ,że wtedy rozmawiałabym z samym Bogiem... Tak bardzo żałuję tylu sytuacji w których mogłam powiedzieć "Tak" lub "Nie". Tak bardzo żałuję.. Tak bardzo... Dziś sobie pomyślałam ,że wolałabym być psem.. bo chociaż kochać bym umiała>>. ♥


Jak można kochać Boga który jest niewidzialny, nie kochając człowieka który jest obok nas ?
`Gdy spotkamy się w niebie..♥

Schowaj mnie... Pod skrzydła swe..♥
List do Boga ...♥
Przyjaciela mam..♥

To takie wspomnienie ks. Kazia ,który tyle wiary , nadziei i miłości dawał innym.. I jak papież kochał młodzież... ♥ (piosenki) ~~

Uwierzcie..na początku wcale tak łatwo nie pisałam o Bogu.. Szczerze mówiąc wstydziłam się ,ale chcę ,aby ludzie zaczęli go dostrzegać nie tylko od święta.. ♥
Jeśli ktoś chce dawać świadectwo swojej wiary i ją szerzyć wcale tak dużo nie trzeba.. Nawet nie wiecie ile dają słowa i czyny.

Wchodźcie na strony znajdujące się w zakładce "Odwiedźcie ♥"
Wszelkie zastrzeżenia , uwagi i motywowanie do pisania postów kierujcie na :
Mój facebook ♥
Mój Ask ♥


Za wszystkie szczere opinie na temat mojego bloga i komentarze - dziękuję ! ♥


3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za opinię , dużo to dla mnie znaczy !
    nie gniewaj się jednak - nie wierzę ,że to całe przeczytałaś ,bo nawet ja nie mam w sobie tyle "krzepy" ;D

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak miło *_*
    To niesamowicie motywujące - co mówicie :) Wtedy widzę ,że to o czym pisze trafia do ludzi. Oczywiście jeśli "wystawiacie" tę opinię szczerze ! :) ♥

    OdpowiedzUsuń