wtorek, 25 marca 2014

Z cyklu ,, Prace na muzykę" : Audycja radiowa - wywiad z Marcinem Millerem, liderem zespołu Boys. Ehh Ci wariaci z 1b !

Hejka ludzie !
Dziś dość nietypowy post ,bo jest on również zadaniem z muzyki. Tak , z muzyki. Mianowicie ja i moja grupa czyli : Izydorr , Adzia , Dejvid , LeŻak oraz Bącio (swoją skromną osobę pominę) mamy stworzyć audycję radiową na temat wybranej osoby. Ja jestem koordynatorem projektu - piszę scenariusz , plany i sama nie wiem co jeszcze ,oraz staram się udzielać. Na początku moja grupa chciała, abyśmy zrobili wywiad z Radkiem Liszewskim (zespół weekend - Ona tańczy dla mnie ) potem z liderem zespołu Mig (Miód malina) . Następną osobą jak dla nich "idealną" do tego projektu był Tomasz Niecik (Cztery Osiemnastki - No sorry ludzie , ale NIE ! ) . W końcu postawiliśmy na Marcina Millera , lidera zespołu Boys.
Ustaliliśmy ,że Dejvid będzie Marcinem oraz że będzie udawał iż śpiewa. Ja w tym czasie (jestem także dźwiękowcem) włączę Jesteś Szalona. Adzia i LeŻak są zaś dziennikarzami radiowymi w tym sensie , iż prowadzą razem wywiad z pseudo "Millerem". Izydorr zaś w naszej audycji zagra na flecie piosenkę dla Dejvida , którą na pewno każdy zna. Bącio zaś ma być tancerzem i natrętnym fanem. Zapowiada się katastrofa.

                                          Scenariusz oraz Projekt
                                    audycji radiowej z liderem zespołu
                                  Boys - Marcinem Millerem


Osoby biorące udział w projekcie i ich zadania :
• Adrian - tancerz , natrętny fan i współautor pomysłów wykorzystanych w audycji

• Adela - dziennikarka radiowa I i współautorka pomysłów wykorzystanych w audycji
• Rafał - dziennikarz radiowy II i współautor pomysłów wykorzystanych w audycji
• Izabela - gość specjalny , fanka Marcina Millera ,która zagra mu na flecie "100 lat" z okazji jego zbliżających się urodzin (Taa , jasne.. do maja daleko xd ) oraz współautorka pomysłów wykorzystanych w audycji
• Dawid - osoba udzielająca wywiadu jako Marcin Miller i współautor pomysłów wykorzystanych w audycji
• Monika - koordynator projektu , dźwiękowiec oraz współautorka pomysłów wykorzystanych w audycji

Przebieg audycji :
( piosenka : Łobuz )

Prowadzący :
                     • Adela - Witamy Państwa w cotygodniowej audycji radiowej i telewizyjnej "Poznaj swego idola !". Przypominam , że naszą audycję usłyszycie nie tylko w radio Eska ,ale i również możecie obejrzeć ją w telewizji na kanale Eska.tv.
                     • Rafał - Dziś chcemy Wam przedstawić ikonę polskiej muzyki disco polo , autora wielu hitów np. Wolność ,które zna nawet dziecko oraz kogoś , w kim kocha się niejedna dziewczyna. Zapraszamy Marcina Millera - lidera zespołu Boys !
                     • Dawid - Witam wszystkich słuchaczy i telewidzów !
                     • Adela - Cieszymy się ,że zgodziłeś się wziąć udział w naszym programie. Pozwolisz ,
że zaczniemy od wywiadu , w którym widzowie i słuchacze zapoznają się trochę z tobą , twoimi utworami i planami na przyszłość. Zapraszam więc na "fotele" (haha ! w naszej szkole to nawet ładnych krzeseł nie ma) !
                  • Rafał - Zacznijmy od początku. Opowiedz nam o swojej rodzinnej miejscowości , rodzicach , rodzeństwie. Może w podstawówce miałeś jakiś pseudonim ?
                  • Dawid - Widzę ,że chcecie wiedzieć o mnie wszystko. No dobrze. Urodziłem się w miejscowości Prostki niedaleko Ełku. W podstawówce jak i w gimnazjum oraz dalszych szkołach byłem znany jako "Żaba". Jestem dzieckiem Marii i Waldemara Millerów. Swojemu przedwcześnie zmarłemu ojcu poświęciłem utwór Po prostu Waldi.
                 • Adela - Pewnie było Ci ciężko z powodu jego śmierci.
                 • Dawid - Tak , było i to bardzo. Jednak życie trwa nadal i trzeba go brać takim jakie jest. Ja spełniam swoje marzenia , mam dla kogo żyć i to najważniejsze.
                 • Adela - Bardzo ciekawe podejście do życia. Zapewne wiele dziewczyn zastanawia się teraz czy taki przystojniak ma żonę !
                 • Dawid - Czy przystojniak to się zastanowię ,ale tak - mam żonę i dwójkę dzieci : Alana i Adriana ,których w tym momencie chciałbym serdecznie pozdrowić.
                • Rafał - Oczywiście pozdrawiamy całą rodzinę Marcina oraz wszystkich fanów. Przechodząc dalej po analizie twojego życia nasuwa się pytanie : Jak powstał zespół Boys ?
                • Dawid - Zanim  przełamałem się do śpiewu, skończyłem technikum ekonomiczne przy Zespole Szkół Rolniczych w Prostkach. Następnie zarejestrowałem się jako bezrobotny, a potem zatrudniłem się w urzędzie pracy i sam zacząłem rejestrować ludzi bez pracy. Wtedy akurat wyszedł z wojska kolega i rzucił hasło, żebyśmy założyli zespół muzyczny. Graliśmy w każdy weekend po osiem godzin dziennie. W końcu zrezygnowałem z pracy i skupiłem się tylko i wyłącznie na karierze artystycznej. W pierwszym składzie zespołu znaleźli się: Marcin Miller - klawisze, wokal, Robert Sasinowski - gitara, wokal, Bogdan Kukier - bas, a także Krzysztof Cieciuch - perkusja. Początkowo nazw naszej grupy było kilka, a wśród nich przewijały się między innymi: Las Vegas, czy Black&White, aż w końcu jednogłośnie wybraliśmy właśnie nazwę Boys.
               • Adela - Niesamowita historia ! Bardzo dobrze ,że zająłeś się branżą muzyczną ,bo naród polski straciłby wspaniałego wokalistę  i ciekawą osobowość !
               • Rafał - Popieram twoje słowa Adell. Jednak zajmijmy się naszym gościem. Marcinie powiedz nam  jak to się stało , że zespół Boys stał się tak rozpoznawalny ? Zdradzisz jego tajemnicę ?
               • Dawid - No nie wiem , czy mogę ! Jednak będąc szczerym wystarczą wpadające w ucho piosenki i miłość do tego co się robi. Boys zaczynał od występów na weselach i tego typu uroczystościach. Wtedy żaden z jego członków nie myślał o tym ,że kiedyś będziemy jednym z najsłynniejszych zespołów disco polo w Polsce.
               • Adela- Warto zapamiętać te słowa , bo kolejne lata przynosiły Wam liczne sukcesy. Były to wydane albumy oraz nagrody. Może sam wymienisz te najcenniejsze dla zespołu ?
               • Dawid - Wszystkie są cenne dla zespołu ,bo świadczą o tym jak ważni jesteśmy dla fanów. To oni nam je przyznali.
              • Adela - Ja jednak dla przypomnienia dodam ,że między innymi jednym z ich albumów jest "Łobuz i drań" ,który sprzedał się w ponad milionowym nakładzie. Do ich największych nagród należy zaś pięć platynowych płyt i dwie złote. Dla ciebie samo ich wręczanie było na pewno niesamowitym przeżyciem ,bo jak wiadomo to właśnie ty jesteś odpowiedzialny za cały repertuar zespołu Boys. Piszesz teksty, tworzysz muzykę, a także aranżujesz utwory.
              • Dawid - Bardzo ładne podsumowanie ! Jednak kocham tę pracę i jest ona dla mnie spełnieniem marzeń. W swoich tekstach przelewam zwykle uczucia jakie mam w sercu. Maluję słowami i dźwiękami !
              • Rafał - No dobrze ,a teraz niespodzianka którą dla ciebie przygotowaliśmy. Mianowicie występ twojej fanki Izabeli Szczygieł z Zielonej Góry , absolwentki Wyższej Szkoły Muzycznej we Wrocławiu. Izabelo , zapraszamy !
           
(Iza gra na flecie "100 lat" )
 
             • Dawid - To było na prawdę niesamowite , dziękuję Ci Izabelo za ten występ ! Dziękuję także redakcji. Jak widać nie mogło się ukryć ,iż po jutrze mam urodziny !
        (Iza się uśmiecha , żegna z gwiazdą przytulasem i odchodzi )
             •  Rafał - Dziękujemy Izabeli za wspaniały występ ,a Marcina zapraszamy do telefonu ,gdyż w tym momencie otworzyliśmy linie telefoniczne. Możecie dzwonić i sami zadawać pytania naszemu gościowi !

(Dawid bierze telefon. Rozlega się sygnał dzwonienia. )
            • Natrętny fan - Ty wcale nie umiesz śpiewać ! Lepiej byś skończył szkołę muzyczną ,
           a nie szykanował swoimi piosenkami biednych słuchaczy !
            • Dawid - (zdenerwowanie) Kto nie umie śpiewać ? Ja nie umiem śpiewać ? Zaraz Ci pokażę !
(rozlega się piosenka "Jesteś Szalona" - Dawid śpiewa )

W między czasie - •Adela - Z powodu nieoczekiwanych przeciwwskazań musimy przerwać audycję.    
                                • Rafał - Widzimy się za tydzień o tej samej porze ! Do zobaczenia i usłyszenia ! Zapraszamy na reklamy !

  Wszelkie zastrzeżenia , uwagi i motywowanie do pisania postów kierujcie na :
Mój facebook ♥
Mój Ask ♥
oraz zostawiajcie w komentarzach. :) <3

        
                                

4 komentarze:

  1. super post jak zawsze :)
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze ? Czyli mogę liczyć na aktywność z twojej strony :D ? Dziękuję za pozytywny komentarz ! <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika, jak ja kocham ten Twój entuzjazm !
    Cytuję "Zapowiada się katastrofa "
    Kocham, kocham, kocham !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe xd ale przyznasz : ten czerwony kolorek podkreśla znaczenie słowa :D także wiesz :D

    Uważaj na mój entuzjazm w poniedziałek jak podejdziemy do pana geografa po testy konkursowe :D

    OdpowiedzUsuń