wtorek, 18 marca 2014

KONKURS ,, Wypromuj swojego bloga ! "

Chcecie wziąć udział w konkursie ?

Co wystarczy zrobić :
1. Zaznaczyć w ankiecie na moim blogu co o nim myślicie.
2. Odpowiedzieć na podane niżej pytania w komentarzu.
3. Napisać dowolną liczbę od 1 do 9. (obok odpowiedzi na pytania)
4. Podać adres swojego bloga w komentarzu.

Do wygrania jest wypromowanie tu : http://weekendowy-bananowy.blogspot.com/  trzech blogów zwycięskich osób aż do 7 kwietnia i w tymże czasie ja również będę te blogi odwiedzać i czasem dodawać komentarze. Może i mój blog nie jest popularny ,ale zawsze macie już choć o 1  wyświetlenie więcej przez moją skromną osobę. :)

Pytania :
1. Wymień moje ulubione kolory.
2. Jak ma na imię moja siostra ?
3. Kiedy mam urodziny i ile lat skończyłam w tym roku.

Ps. Przeczytajcie mój pierwszy post na blogu :D To Wam pomoże ;3 ♥


Bez oszustw !!!

Macie czas do godziny 22:00 !


Powodzenia (y) :)
Wchodźcie na strony znajdujące się w zakładce "Odwiedźcie ♥"
Wszelkie zastrzeżenia , uwagi i motywowanie do pisania postów kierujcie na :
Mój facebook ♥
Mój Ask ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz