wtorek, 1 kwietnia 2014

Coś o mnie. Moi przyjaciele , zauroczenia , miłość, plany i marzenia.

"Żeby coś się zdarzyło
   Żeby mogło się zdarzyć
   I zjawiła się miłość
   Trzeba marzyć [...] "

~ fragment wiersza "Trzeba marzyć" ~ Jonasz Kofta

Hejka !
Mamy pięękny kwiecień ,więc trzeba go zacząć jakimś nieprzynudzającym postem na tymże blogu :D Dziś będzie coś o mnie ( Jak mówi tytuł ! A miało być nieprzynudzająco !) i zapewne dowiecie się więcej o mojej skromnej osobie niż w tym pierwszym poście z lutego ^^

A więc :
Coś tam o mnie już wiecie :) ---> Że mam siostrę , kilkoro przyjaciół , jestem marzycielką , uwielbiam książki , fotografowanie , pisanie różnych wypracowań, śpiew i jakąkolwiek muzykę oraz JESTEM AUTORKĄ TEGO BLOGA. Czyli są już jakieś konkrety ,a zapewne więcej ciekawostek z mojego życia Was już mało interesuje. Żeby nie było , ten blog nie jest moim pierwszym. Wcześniej miałam bloga - Klik ! ,ale  po jakimś czasie zapomniałam hasła i e-maila ,bo przez jakieś 2-3 tygodnie (do końca nwm xd) po prostu nie miałam ochoty pisać i jakoś tak.. brak weny xd Poza tym denerwowały mnie niektóre docinki, co do jego prowadzenia od koleżanek ze szkoły i jakoś tak się to skończyło. Obecnie o tym blogu Klik ! wiedzą tylko moje przyjaciółki Iza i Magda. I niech tak na razie zostanie !
Kolejnym niewypałem bloga był Klik !  , w którym nawet nie ukazał się żaden post.. (też zapomniałam haseł , e-maili i w ogóle !)
W każdym razie do 3 razy sztuka ,więc może na tym blogu uda mi się coś "osiągnąć" xd huehue ^^

Zacznijmy od przyjaciół ^^
Do tejże elity należą : 
Iza - nienormalna , genialna , przyjaźnimy się jakieś 6-7 lat ,a znamy od 8 , baardzo fotogeniczna i sexi :D W szkole ma nie lada "branie" i oczywiście kuujon ;D / w szkole znana jako Jagoda oraz Izydorr :D
Patryk - geniusz , mój osobisty korepetytor z fizyki , matmy i wszystkiego , nazywany panem Patrykiem lub po prostu "po nazwisku" , no i oczywiście przystojniak :D mrauuu xd (błagam ,żeby on tego nigdy nie przeczytał ! ) / znamy się jakieś pół roku i tak - na podstawie naszego szpitalnego poznania się natchnęło mnie do napisania --> Czy ta przyjaźń przetrwa ?
Adela - spoko - maroko , czasami jest straszna ,ale bez niej jakoś pusto / w szkole zwana morelą / bardzo ładna / kuujoon ! oraz spontaniczna (lubi improwizować ) / przyjaźnimy się jakieś 3 lata ,a znamy od 8 ^^ ( i dłużej )
Magda - sexi , cała męska część regionu na nią leci ,ale ona ma wymagania ,panowie :d/ bardzo ładna / przyjaźnimy się jakieś 10 lat :) / WYJĄTKOWA ! / zwana Sową ! / nigdy nie ogarnie reakcji jonowych :(

Także jak widzicie przyjaciół mam superr ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  --->



No dobra : to teraz zauroczenia i miłość (tak wiem ,że wszyscy na to czekaliście :D)
Moje pierwsze zauroczenie nastąpiło w wieku 7 lat kiedy to oczywiście W SZPITALU poznałam niejakiego Karola :D niestety.. wszystko się szybko zaczęło i skończyło xd
Drugie zauroczenie trwało ok. 2,5 roku a zaczęło się w wieku 10-11 lat :) Niejaki pan Paweł ^^
Zauroczenie number three miało miejsce w tamtym roku do niejakiego pana z Łukowicy (przeszło - teraz tylko przyjaciele - żebyście Izyda i Magda nie myślały nie wiadomo czego ! :D )
Zauroczenie (zafascynowanie ?)  number four miało miejsce w styczniu podczas jasełek.. Szalona Ruda xd
Obecnie kontakt utrzymuję tylko z Patrykiem i tak jest dobrze :) Inni się "SKOŃCZYLI" :)
Nikt mi się nie podoba. A miłość to tylko do rodziny , Boga i przyjaciół - tyle. :)

Plany i Marzenia :
W przyszłości zamierzam napisać własną powieść romantyczną i zdać na medycynę oraz ją studiować. :) Zamierzam też (jeśli grafik pozwoli) od września tego roku zdać do szkoły muzycznej :)

Marzenia ? WYJAZD DO PARYŻA ! ♥♥♥

Wchodźcie na strony znajdujące się w zakładce "Odwiedźcie ♥"
Wszelkie zastrzeżenia , uwagi i motywowanie do pisania postów kierujcie na :
Mój facebook ♥
Mój Ask ♥


Za wszystkie szczere opinie na temat mojego bloga i komentarze - dziękuję ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz